Nieuwe dienstverlening vanaf 1 september 2021

Corona gooide op veel vlakken roet in het eten, maar gaf ons ook de kans om onze dienstverlening eens grondig onder de loep te nemen. Vanaf 1 september zal werken op afspraak een vaste waarde worden, en ook de openingsuren van het Sociaal Huis hebben we aangepast. Het doel? Een vlottere én efficiëntere dienstverlening op maat van de Anzegemnaar!
 

GEWIJZIGDE OPENINGSUREN SOCIAAL HUIS 

Vanaf 1 september is het Sociaal Huis open van maandag tot en met vrijdag van 9u-12u en ook op dinsdag van 14u tot 18u30

De mobiele dienstverlening van het Sociaal Huis blijft behouden, maar een afspraak maken is noodzakelijk. Dat kan eenvoudig via tel 056 77 88 28. 

    WEL OF NIET OP AFSPRAAK? 

    OP AFSPRAAK ZONDER AFSPRAAK
    diensten Gemeentehuis*  kleine zaken Gemeentehuis en Sociaal Huis*
    diensten Sociaal Huis* Recyclagepark 
    Buitenschoolse Kinderopvang Bibliotheek
    Huis van het Kind Cultuur, Toerisme en Internationale Samenwerking
      Jeugd- en Sportdienst
      Uitleendienst
      zitdag Huis van het Kind op maandag

    *Voor sommige kleine zaken kan je zonder afspraak langskomen. Bekijk de lijst hieronder. 
     

    VRIJE INLOOP IN HET GEMEENTEHUIS EN HET SOCIAAL HUIS 

    In het Gemeentehuis ben je welkom zonder afspraak voor: 

    Aankoop huisvuilzakken en Anzegembonnen | afhalen aangevraagde attesten, rijbewijs en reispas | stickers reclamedrukwerk | afvalkalender

    In het Sociaal Huis ben je welkom zonder afspraak voor: 

    Aankoop huisvuilzakken en Anzegembonnen | afhalen aangevraagde attesten | stickers reclamedrukwerk | afvalkalender | inschrijven activiteiten

    Bekijk de volledige lijst met producten waarvoor je geen afspraak hoeft te maken hier.  
     

    EEN AFSPRAAK VASTLEGGEN, DAT DOE JE ZO! 

    • Online voor Burgerzaken, Omgeving en de Buitenschoolse Kinderopvang via www.anzegem.be/afspraak
    • Telefonisch 
      • Gemeentehuis | tel 056 69 44 40
      • Sociaal Huis | tel 056 77 88 28
      • Buitenschoolse Kinderopvang | tel 056 71 93 78
    • Voor de dienstverlening op andere locaties hoef je geen afspraak te maken.  Hun contactgegevens vind je hier.
       

    WAAROM OP AFSPRAAK? 

    • Je plant je bezoek in wanneer het voor jou past. 
    • Je hoeft niet meer aan te schuiven in de wachtrij. 
    • Je weet op voorhand wat je moet meebrengen. 
    • Wij zijn voorbereid op jouw vraag of dossier. 
       

    THUISLOKET

    Attesten aanvragen, een uittreksel uit het strafregister nodig of je adres wijzigen, dat doe je dankzij het Thuisloket eenvoudig vanuit je zetel. Je ontvangt de meeste documenten gewoon in je mailbox. 

    Online | 24/24 en 7/7 | geen verplaatsing

    www.anzegem.be/thuisloket