Vastgoedinformatie

Notarissen en immobiliënkantoren moeten bij het verkopen van vastgoed bepaalde wettelijke vastgelegde inlichtingen verschaffen. Ook studiebureaus of bedrijven hebben soms deze informatie nodig (bv. opvragen vergunningen).

Deze inlichtingen worden bij het gemeentebestuur aangevraagd in de vorm van een stedenbouwkundig uittreksel en milieu-inlichtingen via onderstaand formulier.

Door het aanvragen van deze inlichtingen, verbindt men zich er toe de retributie hiervoor te betalen.
We raden je aan je te registreren (rechtsboven) als je dit formulier regelmatig invult. Vermeld in de opmerkingen specifieke vragen zoals het opvragen van documenten.

Meer informatie over een ingediende aanvraag kan je hier krijgen: vastgoed@anzegem.be

Gegevens aanvrager
Gegevens onroerend goed
Slechts één bestand.
8 MB limiet.
Toegestane types: gif jpg png bmp eps tif pict psd txt rtf html odf pdf doc docx ppt pptx xls xlsx xml avi mov mp3 ogg wav bz2 dmg gz jar rar sit svg tar zip.
Gegevens over de aanvraag
Gevraagde inlichtingen