Vastgoedinformatie

Notarissen en immobiliënkantoren moeten bij het verkopen van vastgoed bepaalde wettelijke vastgelegde inlichtingen verschaffen. Ook studiebureaus of bedrijven hebben soms deze informatie nodig (bv. opvragen vergunningen).

Deze inlichtingen worden bij het gemeentebestuur aangevraagd in de vorm van een stedenbouwkundig uittreksel en milieu-inlichtingen via onderstaand formulier.

Door het aanvragen van deze inlichtingen, verbindt men zich er toe de retributie hiervoor te betalen.

De retributie is terug te vinden op pagina 76 van het algemeen retributiereglement. Dit retributiereglement is terug te vinden via www.anzegem.be/retributies.
We raden je aan je te registreren (rechtsboven) als je dit formulier regelmatig invult. Vermeld in de opmerkingen specifieke vragen zoals het opvragen van documenten.

Meer informatie over een ingediende aanvraag kan je hier krijgen: stedenbouw@anzegem.be

Gegevens aanvrager
Gegevens onroerend goed
Slechts één bestand.
20 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.
Gegevens over de aanvraag
Gevraagde inlichtingen