Administratief deskundige Communicatie

Gepubliceerd op dinsdag 08 juni 2021
08 juni 202116 juni 2021

PROFIEL

Je bent een geboren communicator en je bent resoluut mensgericht. Je combineert een vlotte pen (of camera) met een creatieve geest. Je kan probleemloos om met verschillende doelgroepen en je stelt je empathisch op, of het nu gaat om een bewoner, ondernemer of partnerorganisatie. Je zorgt ervoor dat de  digitale communicatiekanalen up-to-date zijn. Je bent hands-on en je zoekt snel oplossingen op maat. Je waakt erover dat alles gebeurt in lijn met het huisstijlhandboek.

FUNCTIE

De vacante betrekking van administratief deskundige is een voltijdse functie in contractueel verband. Er wordt een contract aangeboden voor de duur van 3 maanden. Directe inzetbaarheid is noodzakelijk.

De vacante betrekking situeert zich in de cluster Communicatie & onthaal – ICT& archief.

De functie is gewaardeerd op het niveau B, d.w.z. dat de kandidaten in het bezit moeten zijn van minstens een diploma hoger onderwijs (bachelor) of hiermee gelijkgesteld (zie omschrijving diplomavoorwaarde) om deel te nemen aan de selectieprocedure.

AANBOD

Je komt terecht in een aangename en stabiele werkomgeving. Bovenop het brutomaandloon komen nog volgende toelagen en vergoedingen:

  • haard- of standplaatstoelage
  • vakantiegeld
  • eindejaarstoelage
  • maaltijdcheques (na 3 maanden)
  • ecocheques
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • fietsvergoeding woon-werk van 0,24 euro per km
  • een gunstige vakantieregeling (30 dagen jaarlijkse vakantie, te verhogen volgens leeftijd) en 14 feestdagen
  • een hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten tegen gunstige tarieven

 

SOLLICITEREN

Kandidaturen, vergezeld van

  • het sollicitatieformulier en/of een uitgebreid curriculum vitae
  • een uittreksel uit het strafregister (algemeen model - niet ouder dan 3 maand)
  • eventueel andere stukken (zoals diploma)

moeten uiterlijk op woensdag 16 juni 2021 via e-mail naar personeelsdienst@anzegem.be of per aangetekende post verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem of overhandigd op het gemeentehuis tegen ontvangstbewijs. 

INFOBUNDEL    SOLLICITATIEFORMULIER