Administratief medewerker

Gepubliceerd op Donderdag 24 november 2022
24 november 202205 december 2022

FUNCTIE

We zoeken een administratief medewerker binnen de Cluster Omgeving, dit in een voltijdse functie in een contract van bepaalde duur (3 maanden).

De vacante betrekking situeert zich in de cluster Omgeving.

Er wordt een werfreserve aangelegd voor de duur van 3 maanden (voor vervangingscontracten en tijdelijke contracten van max. 3 maanden).

Een snelle beschikbaarheid (tegen uiterlijk januari 2023) is belangrijk.

VOORWAARDEN

De functie is gewaardeerd op het niveau C, d.w.z. dat de kandidaten in het bezit moeten zijn van minstens een diploma hoger secundair onderwijs of hiermee gelijkgesteld (zie omschrijving diplomavoorwaarde) om deel te nemen aan de selectieprocedure.

AANBOD

Wat krijg je van ons? Een job met een tal van voordelen!

  • Een aantrekkelijk salaris waarbij relevante anciënniteit kan worden meegenomen
  • Een afwisselende job in een stabiele werkomgeving
  • De kans om je talent verder te ontwikkelen
  • Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • Ecocheques
  • Een aantrekkelijke tweede pensioenpijler
  • Volledige terugbetaling van het openbaar vervoer of een fietsvergoeding voor woon-werkverkeer van 0,25 euro/km
  • Een gratis hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten tegen gunstige tarieven.
  • Eindejaarspremie
  • Vakantiegeld
  • Haard- of standplaatstoelage
  • Een aantrekkelijke verlofregeling 
  • Gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • De kortingskaart PlusPas
  • Mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement

SELECTIE

De selectieprocedure bestaat uit een praktische proef gevolgd door een grondig sollicitatiegesprek op basis van ingevulde CV-formulier. In het grondig sollicitatiegesprek wordt de motivatie, de belangstelling en de inzetbaarheid bij de gemeente van de kandidaten gepeild. De selectieprocedure gaat door op vrijdag 9 december 2022 vanaf 9u in de raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te 8570 Anzegem.

SOLLICITEREN

Kandidaturen vergezeld van

  • het sollicitatieformulier en/of een uitgebreid curriculum vitea
  • een uittreksel uit het strafregister (artikel 595- algemeen model- niet ouder dan 3 maand)
  • eventueel andere stukken (zoals diploma)

moeten uiterlijk op maandag 5 december 2022 via e-mail naar personeelsdienst@anzegem.be of per aangetekende post verstuurd worden aan Gemeentebestuur, t.a.v. Personeelsdienst, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem of overhandigd op het gemeentehuis tegen ontvangstbewijs. (het cv dient allezins de contactgegevens te vermelden - gsm-nr - e-mailadres evenals de genoten opleidingen en werkervaring met referentiegegevens).

 

INFOBUNDEL  SOLLICITATIEFORMULIER