Administratief medewerker

Gepubliceerd op Donderdag 21 maart 2024
21 maart 202408 april 2024

FUNCTIE

Gemeente Anzegem is op zoek naar: 

  • een halftijds (19 uren per week) administratief medewerker binnen de cluster Interne Ondersteuning (meer bepaald in de Personeelsdienst) 

én

  • een deeltijds (11,4 uren per week) administratief medewerker binnen de cluster Sociaal Huis (meer bepaald in de dienst Burgerzaken). 

Beide functies (samen 30,4 uren per week) worden in één pakket vacant verklaard. Er wordt een contract van onbepaalde duur aangeboden. Het contract binnen de cluster Interne Ondersteuning dient zo snel mogelijk aan te vangen. Het contract binnen de cluster Sociaal Huis kan vanaf september aanvangen. 

De functie is gewaardeerd op weddeschaal C1-C3, d.w.z. dat de kandidaten in het bezit moeten zijn van minstens een diploma hoger secundair onderwijs of hiermee gelijkgesteld (zie omschrijving diplomavoorwaarde) om deel te nemen aan de selectieprocedure.

Er wordt een werfreserve aangelegd voor de duur van 6 maanden.

Raadpleeg hier de volledige infobundel

AANBOD

Bovenop het brutomaandloon komen nog volgende toelagen en vergoedingen:

  • haard- of standplaatstoelage / vakantiegeld / eindejaarspremie
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • fietsvergoeding woon-werkverplaatsingen van 0,35 euro/km
  • aanvullend pensioenplan (tweede pensioenpijler)
  • een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen
  • een gunstige vakantieregeling
  • maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • ecocheques
  • gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • de kortingskaart PlusPas (kortingen op reizen, bioscoop, pretparken, …)
  • mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement
  • mogelijkheid tot fietsleasing
     

SOLLICITEREN

Solliciteren kan digitaal en dit t.e.m. 8 april 2024.
Er wordt een werfreserve aangelegd voor de duur van 6 maanden.

SOLLICITEER NU

Kandidaturen, vergezeld van een curriculum vitae, motivatiebrief, een kopie van het rijbewijs en een uittreksel uit het strafregister (artikel 596.2 – minderjarigenmodel - niet ouder dan 3 maanden) kunnen ook t.e.m. 8 april 2024 per post (datum poststempel telt) verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem of overhandigd worden op het gemeentehuis tegen ontvangstbewijs. 

MEER INFORMATIE

Heb je na het lezen van deze infobundel nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de Personeelsdienst via 056 69 44 53 of via personeelsdienst@anzegem.be.