Begeleid(st)er Buitenschoolse Kinderopvang

Gepubliceerd op Donderdag 25 mei 2023
25 mei 202302 juni 2023

FUNCTIE

De vacante betrekking van begeleid(st)er Buitenschoolse Kinderopvang is een contractuele, deeltijdse functie (25 uren per week) in vervanging voor de duur van de afwezige titularis. De vacante betrekking situeert zich in de cluster Vrije Tijd.

Als bediende BKO sta je in voor de goede werking van één van de kinderclubs van de kinderopvang binnen de gemeente Anzegem. Je staat in voor de creatieve buitenschoolse daginvulling van de kinderen en je werkt mee aan de opvoeding, verzorging en begeleiding van kinderen tussen 2,5 jaar en 12 jaar. Je wordt ingezet voor de uitbouw van een kwalitatief hoogstaande buitenschoolse kinderopvang, naar maat van de plaatselijke behoeften en mogelijkheden.

De tewerkstellingsplaats is Jojo Vichte (Ommersheimplein 4, 8570 Anzegem). De IFIC-weddeschaal is van toepassing. De specifieke diplomavereisten zijn opgenomen in de infobundel onderaan deze pagina.

Er wordt een werfreserve aangelegd van 3 maanden. Snelle beschikbaarheid is een pluspunt.

AANBOD

Wat krijg je van ons? Een job met een tal van voordelen!

  • Een aantrekkelijk salaris waarbij relevante anciënniteit kan worden meegenomen
  • Een afwisselende job met heel wat eigen verantwoordelijkheden
  • Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • Ecocheques
  • Een aantrekkelijke tweede pensioenpijler
  • Volledige terugbetaling van het openbaar vervoer of een fietsvergoeding voor woon-werkverkeer van 0,27 euro/km
  • Een gratis hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten tegen gunstige tarieven.
  • Eindejaarspremie
  • Vakantiegeld
  • Haard- of standplaatstoelage
  • Een aantrekkelijke verlofregeling van 30 tot 35 dagen (afhankelijk van je leeftijd) vakantiedagen en 14 feestdagen
  • Gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • De kortingskaart PlusPas
  • Mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement

SOLLICITEREN

Kandidaturen, vergezeld van

  • het sollicitatieformulier en/of een uitgebreid curriculum vitae (het cv dient alleszins de contactgegevens te vermelden – gsm-nr – e-mailadres – evenals de genoten opleidingen en de werkervaring met referentiegegevens)
  • een uittreksel uit het strafregister (artikel 596.2 - minderjarigenmodel - niet ouder dan 3 maand)
  • diploma of studiebewijs
  • eventueel andere relevante stukken

moeten uiterlijk op vrijdag 2 juni 2023 via e-mail naar personeelsdienst@anzegem.be of per post verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem (datum poststempel telt) of overhandigd op het gemeentehuis tegen ontvangstbewijs.

SELECTIE

De selectie bestaat uit een grondig sollicitatiegesprek op basis van het ingevulde CV-formulier. In dit sollicitatiegesprek wordt de motivatie, de belangstelling en de inzetbaarheid bij de gemeente van de kandidaten gepeild. Het resultaat kan gunstig of ongunstig zijn.
De selectie gaat door op dinsdag 6 juni 2023 vanaf 9u00 in de Kleine Kluis, Gijzelbrechtegemstraat 42, 8570 Anzegem

INFOBUNDEL                SOLLICITATIEFORMULIER