Logistiek medewerker

Gepubliceerd op Donderdag 23 juni 2022
23 juni 202216 augustus 2022

FUNCTIE

Gemeente Anzegem is op zoek naar een halftijds (19 uren per week) logistiek medewerker. Er wordt een contract aangeboden voor onbepaalde duur.

De vacante betrekking situeert zich binnen de Afdeling Mens - Cluster Vrije Tijd. De functie is gewaardeerd op niveau D, d.w.z. dat er geen diplomavereiste is om deel te nemen aan de selectieprocedure.

Er wordt een werfreserve aangelegd voor de duur van 1 jaar.  Het beschikken over een rijbewijs B is een vereiste voor deze functie.

TAAKINHOUD

Als logistiek medewerker sta je in voor: 

  • allerlei administratieve, praktische of logistieke taken zodat de werking van de dienst optimaal ondersteund wordt;
  • een correcte en veilige afhaling en levering van de interne briefwisseling tussen de diverse diensten;
  • busbegeleiding;
  • het onthalen en doorverwijzen van bezoekers;
  • de algemene informatieverstrekking; 
  • het nauwkeurig beheren van de voorraad van goederen en instaan voor het onderhoud van het magazijn;
  • ...

PROFIEL

  • Je beschikt over een rijbewijs B.
  • Je bent een organisatietalent.
  • Je ontvangt de bezoekers vriendelijk en je bent behulpzaam.
  • Je bent stressbestendig en plichtsbewust.
  • Je hebt zin voor orde, netheid en correctheid.
  • Je bent flexibel.

AANBOD

Wat krijg je van ons? Een job met een tal van voordelen!

  • Een aantrekkelijk salaris waarbij relevante anciënniteit kan worden meegenomen
  • Een afwisselende job in een stabiele werkomgeving
  • Een uurrooster afgestemd op jouw wensen en noden 
  • Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • Ecocheques
  • Een aantrekkelijke tweede pensioenpijler
  • Volledige terugbetaling van het openbaar vervoer of een fietsvergoeding voor woon-werkverkeer van 0,25 euro/km
  • Een gratis hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten tegen gunstige tarieven.
  • Eindejaarspremie
  • Vakantiegeld
  • Haard- of standplaatstoelage
  • Een aantrekkelijke verlofregeling 
  • Gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • De kortingskaart PlusPas
  • Mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement

SOLLICITEREN

Kandidaturen, vergezeld van

  • het sollicitatieformulier en/of een uitgebreid curriculum vitae
  • een uittreksel uit het strafregister (artikel 596.2 - minderjarigenmodel - niet ouder dan 3 maand)
  • eventueel andere stukken

moeten uiterlijk op 16 augustus 2022 via e-mail naar personeelsdienst@anzegem.be of per (aangetekend) schrijven verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, De Vierschaar 1,  8570 Anzegem (datum poststempel telt) of overhandigd worden op het hoofdgemeentehuis tegen ontvangstbewijs.

INFOBUNDEL     SOLLICITATIEFORMULIER