Maatschappelijk werk(st)er

Gepubliceerd op Donderdag 04 april 2024
04 april 202426 april 2024

FUNCTIE

Als maatschappelijk werker help je personen en gezinnen om te gaan met problemen in hun functioneren binnen hun sociale omgeving, en help je hun noodsituatie opheffen of verbeteren. 

PROFIEL

  • Je bent klantgericht.
  • Integriteit staat voor jou centraal. 
  • Je bent een teamplayer. 
  • Je werkt resultaatgericht. 
  • Je bent administratief sterk.
  • Je beschikt (binnenkort) over een diploma dat in aanmerking komt (zie infobundel). 

Infobundel maatschappelijk werker

AANBOD

We zijn op zoek naar twee voltijdse (38 uren per week) maatschappelijk werkers in de volgende contracten: 

  • een contract van bepaalde duur voor 9 maanden – met startdatum: 1 juni 2024
  • een contract van bepaalde duur voor 6 maanden – met startdatum: 1 juli 2024

De functie is gewaardeerd op weddeschaal B1-B3. Relevante beroepservaring wordt in aanmerking genomen voor de bepaling van je startloon. 

Je komt terecht in een aangename en stabiele werkomgeving. Je geniet van een aantal extra voordelen:

  • haard- of standplaatstoelage / vakantiegeld / eindejaarstoelage
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of met de fiets
  • aanvullend pensioenplan (tweede pensioenpijler)
  • een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen
  • een gunstige vakantieregeling
  • maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • ecocheques
  • gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • de kortingskaart PlusPas (kortingen op reizen, bioscoop, pretparken, …)
  • mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement
  • mogelijkheid tot fietsleasing
     

SOLLICITEREN

Solliciteren kan digitaal en dit t.e.m. 26 april 2024. Voor deze functie dien je een uittreksel uit het strafregister (algemeen model en niet ouder dan 3 maanden) en een kopie van je diploma bij te voegen.

Naast het invullen van de vacature, leggen we ook een werfreserve aan. De geslaagde kandidaten worden volgens rangschikking opgenomen in een wervingsreserve die geldig blijft voor de duur van 1 jaar.

SOLLICITEER NU

Kandidaturen, vergezeld van een curriculum vitae,  motivatiebrief, kopie van het diploma en een uittreksel uit het strafregister (algemeen model - niet ouder dan 3 maanden) kunnen ook t.e.m. 26 april 2024 per post (datum poststempel telt) verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, Heirbaan 73, 8570 Anzegem of overhandigd worden op het gemeentepunt tegen ontvangstbewijs.

MEER INFORMATIE

Heb je na het lezen van deze infobundel nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de Personeelsdienst via 056 69 44 53 of via personeelsdienst@anzegem.be.