Schoonma(a)k(st)er

Gepubliceerd op donderdag 04 juli 2024
04 juli 202431 juli 2024

FUNCTIE

Gemeente Anzegem is op zoek naar schoonma(a)k(st)ers binnen een deeltijds contract (36 en 25 uren per week). Er wordt een contract aangeboden van onbepaalde duur.

De vacante betrekking situeert zich binnen de gemeente in de cluster Infrastructuur – Cel Uitvoering. Je staat in voor de dagelijkse schoonmaak en het onderhoud van diverse gemeentelijke infrastructuur.

De functie is gewaardeerd op niveau E, d.w.z. dat er geen diplomavereiste is om deel te nemen aan de selectieprocedure. 

Gewenste ingangsdata voor de deeltijdse contracten: 

  • contract van 36 uren per week - ingangsdatum op 24 oktober 2024
  • contract van 25 uren per week - ingangsdatum vanaf september

INFOBUNDEL
 

AANBOD

Wat krijg je van ons? Een job met een tal van voordelen!

  • haard- of standplaatstoelage / vakantiegeld / eindejaarspremie
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • fietsvergoeding woon-werkverplaatsingen van 0,35 euro/km
  • aanvullend pensioenplan (tweede pensioenpijler)
  • een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen
  • een gunstige vakantieregeling
  • maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • ecocheques
  • gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • de kortingskaart PlusPas (kortingen op reizen, bioscoop, pretparken, …)
  • mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement
  • mogelijkheid tot fietsleasing
     

SOLLICITEREN

Solliciteren kan digitaal en dit t.e.m. 31 juli 2024. Voor deze functie dien je een uittreksel uit het strafregister (algemeen model en niet ouder dan 3 maanden) bij te voegen. 

Naast het invullen van de vacature, leggen we ook een werfreserve aan. De geslaagde kandidaten worden volgens rangschikking opgenomen in een wervingsreserve die geldig blijft voor de duur van 1 jaar.

SOLLICITEER NU

Kandidaturen, vergezeld van een curriculum vitae, motivatiebrief, een kopie van het rijbewijs en een uittreksel uit het strafregister (artikel 596.2 – minderjarigenmodel - niet ouder dan 3 maanden) kunnen ook t.e.m. 31 juli 2024 per post (datum poststempel telt) verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, Heirbaan 73, 8570 Anzegem of overhandigd worden op het gemeentehuis tegen ontvangstbewijs. 
 

MEER INFORMATIE

Heb je na het lezen van deze infobundel nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de Personeelsdienst via 056 69 44 53 of via personeelsdienst@anzegem.be.