Technisch assistent

Gepubliceerd op Vrijdag 17 juni 2022
17 juni 202227 juni 2022

FUNCTIE

Gemeentebestuur Anzegem is op zoek naar een technisch assistent, en dit in een contractuele, voltijdse functie (38 uren per week) in vervanging voor de duur van de afwezige titularis.

De vacante betrekking situeert zich in de cluster Infrastructuur.

Snelle inzetbaarheid is cruciaal.

De functie is gewaardeerd op niveau D, d.w.z. dat er geen diplomavereiste is om deel te nemen aan de selectieprocedure.

Er wordt een werfreserve aangelegd voor de duur van 3 maanden.

AANBOD

Je komt terecht in een aangename en stabiele werkomgeving. Bovenop het brutomaandloon komen nog volgende toelagen en vergoedingen:

  • haard- of standplaatstoelage
  • vakantiegeld
  • eindejaarstoelage
  • maaltijdcheques (na 3 maanden)
  • ecocheques
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • fietsvergoeding woon-werk van 0,24 euro per km
  • een gunstige vakantieregeling (30 dagen jaarlijkse vakantie, te verhogen volgens leeftijd) en 14 feestdagen
  • een hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten tegen gunstige tarieven

SOLLICITEREN

Kandidaturen, vergezeld van

  • het sollicitatieformulier en/of een uitgebreid curriculum vitae
    (het cv dient alleszins de contactgegevens te vermelden – gsm-nr – e-mailadres – evenals de genoten opleidingen en de werkervaring met referentiegegevens)
  • een uittreksel uit het strafregister (artikel 595 - algemeen model - niet ouder dan 3 maand)
  • eventueel andere stukken (diploma …)

moeten uiterlijk op 27 juni 2022  via e-mail naar personeelsdienst@anzegem.be of per aangetekend schrijven verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem of overhandigd op het gemeentehuis tegen ontvangstbewijs.

INFOBUNDEL   SOLLICITATIEFORMULIER