Werfreserve bediende Buitenschoolse Kinderopvang

Gepubliceerd op Dinsdag 26 oktober 2021
26 oktober 2021

FUNCTIE

Gemeentebestuur Anzegem legt een werfreserve aan voor de functie van bediende buitenschoolse kinderopvang in een deeltijdse (25u per week) of een halftijdse (19u per week) functie en in contractueel verband (bepaalde duur van max. drie maanden of in vervangingscontract). De functie van bediende buitenschoolse kinderopvang situeert zich binnen de cluster Vrije Tijd.

Als bediende BKO sta je in voor de goede werking van één van de kinderclubs van de kinderopvang binnen de gemeente Anzegem. Je staat in voor de creatieve buitenschoolse daginvulling van de kinderen en je werkt mee aan de opvoeding, verzorging en begeleiding van kinderen tussen 2,5 jaar en 12 jaar. Je wordt ingezet voor de uitbouw van een kwalitatief hoogstaande buitenschoolse kinderopvang, naar maat van de plaatselijke behoeften en mogelijkheden. 

De functie is gewaardeerd op niveau D. De diplomavoorwaarden zijn hieronder opgenomen.

Laatstejaarsscholieren en studenten krijgen toegang tot de selectieprocedure mits voorwaarden (zie hieronder).

Er wordt een werfreserve aangelegd van 6 maanden. Snelle beschikbaarheid is een pluspunt.

AANBOD

Je komt terecht in een aangename en stabiele werkomgeving. Bovenop het brutomaandloon komen nog volgende toelagen en vergoedingen:

  • haard- of standplaatstoelage
  • vakantiegeld
  • eindejaarstoelage
  • maaltijdcheques (na 3 maanden)
  • ecocheques
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • fietsvergoeding woon-werk van 0,24 euro per km
  • een gunstige vakantieregeling 
  • een hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten tegen gunstige tarieven

SOLLICITEREN

Kandidaturen, vergezeld van

  • het sollicitatieformulier en/of een uitgebreid curriculum vitae
  • een uittreksel uit het strafregister (artikel 596.2 - minderjarigenmodel - niet ouder dan 3 maand)
  • eventueel andere stukken (zoals diploma)

moeten via e-mail naar personeelsdienst@anzegem.be of per aangetekende post verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem of overhandigd op het gemeentehuis tegen ontvangstbewijs. 

INFOBUNDEL      SOLLICITATIEFORMULIER