Voor de eigenlijke opstart van je kind in de Buitenschoolse Kinderopvang moet je het bestaande gezinsdossier aanvullen.
Onderaan deze pagina vind je de documenten terug om het gezinsdossier aan te vullen.
Sommige documenten zijn om door te nemen, andere documenten moet je invullen en bezorgen aan de administratie van de Buitenschoolse Kinderopvang.
De ingevulde documenten kan je doormailen naar kinderopvang@anzegem.be , opsturen naar Buitenschoolse Kinderopvang, Kerkstraat 113 in 8570 Anzegem of binnenbrengen in de kinderclub verbonden aan de school waar je kind naar school zal gaan.
Van zodra we de nodige documenten ontvangen hebben, is je kind officieel aangemeld in de Buitenschoolse Kinderopvang en kan je de nodige opvangmomenten voor je kindje reserveren via je ouderpagina op www.i-active.be/login.
Welke documenten hebben we nodig om het gezinsdossier aan te vullen:
- ingevulde en ondertekende inschrijvingsfiche kind
- Ingevulde en ondertekende schriftelijke overeenkomst
- Ingevuld en ondertekend akkoord hhr
- Klever mutualiteit waarbij je kind is aangesloten
- Attest gezinssamenstelling (aan te vragen bij het gemeentebestuur waar je woont). Woon je in Anzegem, dan kan je dit via het Thuisloket aanvragen.
- Ingevuld kinderpaspoort (facultatief)
- Ingevuld document domiciliƫring (factultatief)
Wil je graag je kind inschrijven samen met de administratieve medewerking van de kinderopvang: maak dan hier je afspraak.