Coördinator planning en voorraadbeheer

Gepubliceerd op Donderdag 18 april 2024
18 april 202410 mei 2024

FUNCTIE

Als coördinator planning en voorraadbeheer sta je mede in voor de dagelijkse organisatie en leiding van een team van technische medewerkers. Je plant en organiseert de dagelijks werken en je bent verantwoordelijk voor het voorraadbeheer. Je bent administratief en communicatief sterk en je beschikt over technische kennis. 

PROFIEL

  • Je beschikt over technische kennis. 
  • Je bent administratief sterk. 
  • Je bent een communicator.
  • Werken met softwaretoepassingen vormt geen probleem voor jou. 
  • Je beschikt over een rijbewijs B

Infobundel 

AANBOD

We zijn op zoek naar een voltijdse (38 uren per week) coördinator planning en voorraadbeheer. Er wordt een contract aangeboden voor onbepaalde duur. 

De functie is gewaardeerd op weddeschaal B1-3.  Relevante beroepservaring wordt in aanmerking genomen voor de bepaling van je startloon. 

Je komt terecht in een aangename en stabiele werkomgeving. Je geniet van een aantal extra voordelen:

  • haard- of standplaatstoelage / vakantiegeld / eindejaarstoelage
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of met de fiets
  • aanvullend pensioenplan (tweede pensioenpijler)
  • een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen
  • een gunstige vakantieregeling
  • maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • ecocheques
  • gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • de kortingskaart PlusPas (kortingen op reizen, bioscoop, pretparken, …)
  • mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement
  • mogelijkheid tot fietsleasing
     

SOLLICITEREN

Solliciteren kan digitaal en dit t.e.m. 10 mei 2024. Voor deze functie dien je een uittreksel uit het strafregister (algemeen model en niet ouder dan 3 maanden) en eventueel een kopie van je diploma bij te voegen.

Naast het invullen van de vacature, leggen we ook een werfreserve aan. De geslaagde kandidaten worden volgens rangschikking opgenomen in een wervingsreserve die geldig blijft voor de duur van 2 jaar.

SOLLICITEER NU

Kandidaturen, vergezeld van een curriculum vitae,  motivatiebrief, kopie van het diploma en een uittreksel uit het strafregister (algemeen model - niet ouder dan 3 maanden) kunnen ook t.e.m. 10 mei 2024 per post (datum poststempel telt) verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, Heirbaan 73, 8570 Anzegem of overhandigd worden op het gemeentepunt tegen ontvangstbewijs.

MEER INFORMATIE

Heb je na het lezen van deze infobundel nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de Personeelsdienst via 056 69 44 53 of via personeelsdienst@anzegem.be.