Recyclageparkwachter

Gepubliceerd op Donderdag 11 april 2024
11 april 202410 mei 2024

FUNCTIE

De vacante betrekking van recyclageparkwachter situeert zich binnen de gemeente in de cluster Omgeving. Je staat in voor het ontvangen en wegwijs maken van de bezoekers op het recyclagepark en zorgt ervoor dat er juist gesorteerd wordt. Daarnaast ben je klantvriendelijk en hou je van orde en netheid. Je bent bereid om volgens de openingsuren van de recyclageparken te werken (ook op zaterdag). Er wordt een flexibele inzet gevraagd.

PROFIEL

  • Je bent positief en klantvriendelijk ingesteld.
  • Buiten werken is echt iets voor jou.
  • Je bent flexibel.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
  • Samenwerken en een goede teamsfeer vind je zelf belangrijk.

Infobundel recyclageparkwachter

AANBOD

We zijn op zoek naar een deeltijds recyclageparkwachter (11 uren per week) in een contract van onbepaalde duur.

De functie is gewaardeerd op weddeschaal D1-D3. Relevante beroepservaring wordt in aanmerking genomen voor de bepaling van je startloon. 

Je komt terecht in een aangename en stabiele werkomgeving. Je geniet van een aantal extra voordelen:

  • haard- of standplaatstoelage / vakantiegeld / eindejaarstoelage
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of met de fiets
  • aanvullend pensioenplan (tweede pensioenpijler)
  • een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen
  • een gunstige vakantieregeling
  • maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • ecocheques
  • gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • de kortingskaart PlusPas (kortingen op reizen, bioscoop, pretparken, …)
  • mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement
  • mogelijkheid tot fietsleasing
     

SOLLICITEREN

Solliciteren kan digitaal en dit t.e.m. 10 mei 2024. Voor deze functie dien je een uittreksel uit het strafregister (algemeen model en niet ouder dan 3 maanden) bij te voegen.

Naast het invullen van de vacature, leggen we ook een werfreserve aan. De geslaagde kandidaten worden volgens rangschikking opgenomen in een wervingsreserve die geldig blijft voor de duur van 6 maanden.

SOLLICITEER NU

Kandidaturen, vergezeld van een curriculum vitae,  motivatiebrief, en een uittreksel uit het strafregister (algemeen model - niet ouder dan 3 maanden) kunnen ook t.e.m. 10 mei 2024 per post (datum poststempel telt) verstuurd worden aan Gemeentebestuur Anzegem, t.a.v. Personeelsdienst, Heirbaan 73, 8570 Anzegem of overhandigd worden op het gemeentepunt tegen ontvangstbewijs.

MEER INFORMATIE

Heb je na het lezen van deze infobundel nog vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de Personeelsdienst via 056 69 44 53 of via personeelsdienst@anzegem.be.