Info online tickets reserveren

Online tickets reserveren

Een uitgebreide handleiding met afbeeldingen vind je hier.

Ons Huis = voorstellingen die plaatsvinden in Anzegem (De Stringe, Ansold of Mensinde)
Buitenshuis = voorstellingen die plaatsvinden op externe locaties (Spikkerelle, CC De Schakel, OC d'Iefte)

 

Hoe bestel je een abonnement?

Vanaf 30 augustus kan je hier rechtstreeks voorstellingen voor je abonnement kiezen.

STAP 1 : klik op volgende link : https://reservaties.anzegem.be/

STAP 2 : kies voor reserveren tickets – Abonnement

!! Heb je recht op kansenpastarief? Neem dan rechtstreeks contact op met de dienst Cultuur om je tickets te bestellen.

STAP 3 : kies er voor om een klantenprofiel aan te maken of reserveer een abonnement zonder klantenprofiel. Hoe je zo’n profiel aanmaakt, zie je onderaan deze pagina.

STAP 4 : voor een abonnement kies je minstens 3 voorstellingen uit Ons Huis (staat onderaan aangeduid per voorstelling)

STAP 5 : controle van aantal voorstellingen in het winkelmandje

!! Wil je UiTpaspunten omruilen, dan controleren wij eerst de bestelling om te zien of er voldoende punten zijn.

STAP 6 : overzicht van mijn winkelmandje

‘Goed te keuren’ wilt zeggen dat een voorstelling met omruilvoordeel waarbij je uitpaspunten wilt omruilen, dient goedgekeurd te worden door de dienst Cultuur.

STAP 7 : Wil je voor meerdere personen een abonnement aankopen dan dien je terug te gaan naar de vorige pagina. Dat kan door op het potloodje te klikken (hieronder omringd in paars). Alle stappen dien je opnieuw uit te voeren, daarna ziet het winkelmandje er als volgt uit.

STAP 8 : bestelling afronden en betalen – na het invullen van de persoonsgegevens word je doorverwezen naar de betaalpagina


Hoe bestel je losse tickets?

Losse tickets zijn niet op naam, hiervoor heb je geen klantenprofiel nodig – wel ben je verplicht naam en e-mailadres in te geven.

STAP 1 : klik op volgende link : https://reservaties.anzegem.be/

STAP 2 : kies voor reserveren tickets – Losse tickets

!! Heb je recht op kansenpastarief? Neem dan rechtstreeks contact op met de dienst Cultuur om je tickets te bestellen.

STAP 3 : klik op ‘bestel’ van de voorstelling waar je losse tickets voor wilt bestellen

STAP 4 : duid aan hoeveel losse tickets je wenst per prijscategorie (variabel per voorstelling: +55, -26, kansenpas, …)

STAP 5 : kies een aflevermethode

!! Wil je UiTpaspunten omruilen, dan controleren wij eerst de bestelling om te zien of er voldoende punten zijn.

STAP 6 : duid de gewenste zitplaatsen aan

!! Bij het omruilen van UiTpaspunten kiezen wij een geschikte zitplaats voor jullie, dit na controle van de bestelling.

STAP 7 : bevestig je bestelling – je wordt doorverwezen naar de betaalpagina

Aanmaken klantenprofiel

Bij het aankopen van een abonnement ben je niet verplicht een klantenprofiel aan te maken, maar dien je wel enkele gegevens (zoals naam, e-mailadres) in te geven.

Het aanmaken van een klantenprofiel gaat als volgt:

STAP 1 : klik op abonnement

STAP 2 : duid aan ‘nieuw klantenprofiel aanmaken’

STAP 3 : vul je gegevens in – nadien ontvang je een bevestigingsmail om het klantenprofiel te activeren

 

Betaling

Betalen kan tevens online via het Mollie-systeem. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht. Na de verwerking van je reservatie en betaling, worden de tickets via mail verstuurd. Printen hoeft niet, je kan deze gemakkelijk op de smartphone tonen zodat wij deze kunnen inscannen.

Betaling dient binnen de 5 werkdagen te gebeuren, anders wordt de bestelling geannuleerd.

Voorstellingen uit het abonnement worden niet omgeruild of terugbetaald. Enkel wanneer voorstellingen omwille van overmacht niet kunnen doorgaan, kunnen abonnees een nieuwe voorstelling kiezen in het nog lopende seizoen of krijgen ze een tegoedbon voor het nieuwe seizoen ter waarde van dezelfde ticketprijs.